EEN SCRAPBOOK MAKEN VOOR BEGINNERS - HOE IK ZELF BEGONNEN BEN MET EEN SCRAPBOOK TE MAKEN.

Ik vond het een geweldig idee, een scrapbook maken en zeker vanaf ik begreep wat een scrapbook was, en wat het allemaal inhoud. Je kan er zoveel in terugvinden, je kan er zoveel in kwijt, je kan er zoveel mee doen het is gewoon oneindig. Ik kocht dus om te oefenen een scrapbook van de HEMA, want ik dacht stel dat het hier niet gaat lukken, ik ga er dan ook niet te véél geld insteken. Maar dat is voor iedereen verschillend natuurlijk. Dus ik kocht een scrapbook, wat karton papier, want ik had gelezen op een website dat je dat wel kon gebruiken, verschillende soorten washi tape ( dit is tape zoals gewone plakband met verschillende kleuren, dikke en bredere soorten, je kan hem plakken en er achteraf ook weer afhalen zonder je papier of karton te beschadigen) en wat linten in verschillende kleuren. Nu om eerlijk te zijn, het is niet gemakkelijk, en eigenlijk is het vrij simpel, wat ik wil zeggen is probeer het gewoon en leer het gewoon door te doen. Neem enkele bladen papier en leg deze zonder ze al te plakken op je scrapbook, Ben je niet tevreden, neem het papier karton eraf en neem gewoon een andere kleur, leg er eens een favorite foto bij en schrijf bijvoorbeeld een titel of een spreuk op papier en leg die er ook bij, en zo voeg je toe of neem je weg wat je niet mooi of leuk vind tot jezelf tevreden bent. Maak het jezelf in het begin niet te moeilijk, dan gaat het achteraf ook iets gemakkelijker, je krijgt automatisch meer fantasie en je ziet meer en andere mogelijkheden om je scrapbook te maken. scrapbook voorbeelden.

 

Wil je ook zien hoe ik stap voor stap laat zien in enkele video's hoe ik aan deze scrapbook begon, abonneer dan op mijn youtube kanaal voor meer scrapbook plezier. YouTube

We hebben ook al enkel scrapbooken voor jou uitgekozen uit een groot assortiment en die kun je al bekijken op deze link, als je op een product klikt ga je verder naar de scrapbook.com website waar je ze kan bestellen.

Reactie schrijven

Commentaren: 0