Het begon met een BBQ en een everzwijn verhaal.

De BBQ en het everzwijn

 

Op een gegeven moment, op een warme zomeravond, tijdens een gezellige BBQ kwam de vraag: “Weet ge nog toen dat we in de Ardennen waren en dat we samen die boswandeling gingen doen met zen allen en die everzwijnen tegenkwamen?” Je had onze pa zijn gezicht moeten zien, dat was om nooit te vergeten, heb je die foto’s nog?

Ja, die foto’s heb ik nog, ik zal eens kijken… oh ze steken nog in de envelop die ik van de fotograaf gekregen heb, ik heb ze nog willen plakken, maar ja…weinig tijd hé. Ik voelde me zo verlegen dat ik de dag na de BBQ ben gaan opzoeken op Google hoe je een originele foto album of scrapbook kon maken.

 

Dit moment was voor mij de aanleiding om het scrapbook verhaal te ontdekken en er iets mee te doen. Maar de eerste vraag die bij me opkwam was “ hoe een scrapbook maken?”

 

Word vervolgd...

 

 

Enroll Today!

Favoriete producten


Reactie schrijven

Commentaren: 0